כמה עולה אימון עם מאמנת כושר אישית?

בכתבה הבאה תוכלי לקבל מידע כמה עולה אימון עם מאמנת כושר אישית? לפי אילו פרמטרים מורכב חישוב המחיר? וסקירה קלה של השוואות מחירים וטיפים מועילים נוספים.

כמה עולה אימון כושר אישי?

בואי לרגע ננסה לחלק את המשוואה לשני משתנים:

עלות – משתנה זה מתייחס לכמה עולה אימון עם מאמנת?

העלות משתנה בהתאם לניסיון וותק המאמנת ככל שהמאמנת יותר שנים בתחום הסבירות שהעלות תהיה גבוהה יותר פר אימון, מוניטין המאמנת ואיזה רפרטואר עומד מאחוריה, בידול המאמנת למשל: היא יכולה להיות מאמנת כושר אישית של הסלבס (סביר להניח שהתעריף שלה גבוה יותר ממאמנות כושר אחרות).

זמן – משתנה זה מתייחס למשך זמן האימונים. לכמה זמן את רואה את עצמך מתחייבת לתהליך האם לשבוע, לחודש, לשנה. במקרה הזה, חשוב שתכירי כי קיימות חבילות אימונים ועלייך לבחור יחד עם המאמנת את החבילה המתאימה עבור הצרכים והזמן שלך.

plank-1327256_640

השוואת מחירים של מאמנות כושר אישיות

מאמנת כושר סיימה את לימודיה לאחרונה – מאמנת כזאת היא כמובן עם מעט ניסיון מקצועי, אבל עם המון רעב "ורעל" בעיניים להצלית בתור מאמנת, לכן סביר להניח כי המחיר שהיא תגבה לא יהיה גבוה מידי ביחס למחירי השוק.

מאמנת כושר עם ניסיון של 10 שנים ומעלה – מאמנת כזאת היא מאוד וותיקה ומוערכת בתחומה על כן המחיר שלה בטוח יהיה גבוה יותר ממאמנת חדשה בתחום.

מחירי השוק של מאמנות הכושר בישראל מתחיל ב100 ש"ח לשעה אצל מאמנות מתחילות, ואילו אצל המובילות בעלות הניסיון יכול להגיע ל250 ש"ח לשעה ומעלה.

עלייך לבחור את המאמנת לפי הפרמטר הכלכלי המתאים לך זאת אומרת, כמה כסף את מוכנה להשקיע מכיסך עבור האימונים ויחד עם זאת מהי העדיפות שלך מאמנת עם המון ניסיון או אחת עם פחות, הבחירה אצלך בידיים. לפרטים נוספים על המחיר של מאמנת כושר אישית כנסי לכאן

כיצד עלייך לבחור את המאמנת הטובה ביותר בשבילך?

בחירה של מאמנת כושר נראית לכאורה כמשימה מאוד פשוטה, אבל מידת ההתאמה צריכה להיות 100% בדיוק בשבילך – ממש כמו כפפה ליד.

אז איך עושים זאת?

המלצות מחברות – תבררי עם חברות שלך אם הן מכירות מישהי טובה ואיכותית שתוכל להתאים לך. כלומר, על סמך ההיכרות שלהן איתך אולי הן תוכלנה לעזור לך במשימה.

חיפוש בגוגל – תעשי חיפושים בגוגל של הנושא, תחקרי, תתקשרי, תבררי עלויות ומזה כולל? לעיתים שיחת טלפון אחת יכולה לעשות הבדל עצום: הן בטון הדיבור והן בהתנהלות השיחה.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close